top of page

Zpomal, máš příliš velkou rychlost! Řekl vesmír a poslal mi varování.

Zpomal, máš příliš velkou rychlost! Řekl vesmír a poslal mi varování. Moje uvědomění, které se mi vrací, více méně celý život. Patřím k lidem, co dělají tzv. „multitasking“, prostě česky, umím dělat několik úkolů, činností najednou. Jooo, stíhá se toho celkem dost, ale má to své mínusy...


Teď poskakuji po jedné noze a průběžně leduji zlomený malíček na pravé noze. Jsem omezena v pohybu i v mých aktivitách na několik dní.


Honza vzal holčičky na tátovskou dovolenou sjíždět vodu. Prázdný dům, sama doma a to je pro mě prostor, kreativně se vyřádit, pardon vyjádřit. Moje mladší, zdědila pokojíček po té starší, chtělo to probrat hračky a vymalovat.

Mě tyhle věci baví a moje ego mi velí: „To dáš, to zvládneš SAMA a ještě to bude suprový, protože víš jak to chceš“.

No, a mám vymalováno, i s velkými barevnými puntíky na zdi, na které jsem si musela vyrobit nejprve šablonky a vyměřit jejich umístění. Jednorožec je také na své stěně. Moje malá princeznička měla po návratu z vody z „nového“pokojíčku euforický zážitek. Krásná chvíle, taková ta, co se vám navěky vtiskne.


Měla přijít pauza. Odpočinout si a radovat se po návratu dětí. Ale to bych nebyla já, na vlně adrenalinu jsem pokračovala a dělala několik činností najednou. Poklízela, pracovala z domu a domlouvala si schůzky a vařila a pekla a prala a jako laňka přeskakovala hromadu prádla, myšlenky byly rozutíkané o tři kroky dopředu, v hlavě plány a ego jsem si masírovala, jak vše stihám. Nebyla jsem v přítomnosti. Odpojená od svého těla, jsem "poletovala", jak ta pilná včelka. Vesmír si řekl a dost. Sedni si na zadek a poslouchej co ti rodina říká. Takže ti to vysvětlím po svém ...

Můj malíček srážku s futrem nedal a energie, která byla v tom skoku, mě srazila k zemi. A o tom to je, vše se děje z nějakého důvodu. Já to cítila, že už jedu přes "čáru" a přesto jsem nezpomalila. Proto děkuji za ty dary co mám. Děkuji za to, že JSEM, taková jaká jsem a stále se učím, více naslouchat sama sobě, zpomalit.


"Dávno vím, že když zpomalím, že tím nic neztratím".


A přece, VESMÍRE, jsem tam znovu a děkuji za tvou lekci, stále se učím více vnímat přítomný okamžik.


Krásné léto, zdraví D.

35 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše
bottom of page