top of page

Můj nejvzácnější čtyřlístek.

Aktualizováno: 3. 7. 2019

Můj nejvzácnější čtyřlístek je z kůže a mám ho v rámečku. Připevním si jej na čestné místo v nové kanceláři, již brzy, je jaro 2016.


Bude mi vždy připomínat mé začátky koučování. Je to už pár let, co jsem spolupracovala se seniorním obchodníkem, který se dostal vlivem reorganizace firmy, pro kterou roky uzavíral velké obchody, do zvláštní pozice. Po reorganizaci zůstal "viset ve vzduchoprázdnu" nové organizační struktury.


Nebylo jasné, komu má organizačně odpovídat a kdo mu má hodnotit výsledky práce, nevěděl komu reportovat. A co víc, neztotožňoval se stylem vedení obchodů nových mladých manažerů. Celkem "prekérka".

Přestože měl velké vyjednávací zkušenosti, obchodního ducha a byl zcela samostatný i v rámci fungování firmy, byl doslova paralyzován svou novou situací ve firmě. Sešli jsme se třikrát na 2 hodiny. Výsledkem bylo, že si prosadil logické zasazení své pozice do struktury firmy s nastavením jasných odpovědností a pravomocí, ale zároveň jako dílčí cíl si vyjednal navýšení své fixní mzdy. Byl na sebe hrdý a já šťastná z jeho úspěchu. Nic není nemožné, ani po 18 letech loajální práce u zahraničního zaměstnavatele, který výrazně omlazuje tým. Limity jsou jen v naší hlavě.


Čtyřlístek, který mi přivezl z finálního jednání jako poděkování, je pro mne důležitým symbolem. Dívám se na něj a cítím v každé buňce svého těla, že má cesta je sdílet s lidmi moudrost, zkušenost, inspiraci a především svou energii, kterou vědomě předávám. Bude mi připomínat období, kdy dozrálo mé rozhodnutí realizovat svou vášeň pro spolupráci s vámi, prohlubování vašeho vědomí, růst vaší osobnosti s cílem žít kvalitní život.


S pokorou, Dáša Červenková

8 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše
bottom of page